Általános szolgáltatások

Eseménytől függően hostessek és biztonsági őrök segítik a vendégek belépését és tájékozódását az épületben.

A főbejárattal szemben a recepciós pultnál bárki kérhet információt az adott rendezvényről, illetve az elkövetkező eseményekről.

Az épületen belül 12 db büfé várja az idelátogatókat, továbbá a rendezvények alatt akár 16 ruhatár működik az épületben, melyek díja: 250 Ft.

Az épület akadálymentesen megközelíthető: a mozgássérültek közlekedését széles, akadálymentes folyosók segítik az épületben. Ezen kívül számos mozgássérült mellékhelység található a csarnokban.

Általános technikai leírás

Az épület szintenkénti kiszolgáló helyiségei a következők.

Kiszolgáló szinten / küzdőtér szint:

  • 6 db mellékhelyiség (1 mellékhelyiségben átlag 20 db WC)
  • 2-4 db ruhatár
  • raktárhelységek/tároló helysége
  • Művészfalu: sztár öltözők, csapat öltözők, multifunkcionális termek, orvosi szoba, produkciós helységek, irodák, személyzeti étkező, stb.
  • kamionbejáró, parkoló

Főbejárati szint:

  • 23 bejárat
  • 10 büfé (+ 2 hot-dog pult, popcorn)
  • információs pult a főbejárattal szemben
  • 2-6 db ruhatár
  • 2 db multifunkcionális terem (450 m2) mely átalakítható akár sajtóközponttá
  • 20 db mellékhelyiség

Galéria szint:

  • 20 db 12-16 üléssel rendelkező páholy
  • 1 nagy VIP bár
  • Clubszoba
  • 2 nagyobb (450 m2), illetve 1 kisebb multifunkcionális terem (ezek kibérelhetőek konferenciákra, szimpóziumokra, fogadásokra, stb.)
  • 6 db mellékhelyiség, illetve páholyonként külön mellékhelység
  • ruhatár
  • mosdók
  • büfé pult

3. szint:

  • produkciós helyiségek (fény-hangtechnika)
  • rendőrségnek, tűzoltóknak fenntartott helység
  • 4 mellékhelyiség
  • Sky Restaurant & Bar

A parkolót, illetve a szinteket 6 db személylift, 2 db teherlift 2 fő- és számos melléklépcsőház köti össze.

További információ az info@budapestarena címen.

Technikai szolgáltatások

A Papp László Budapest Sportaréna számos technikai lehetőséget, szolgáltatást kínál a szervezőknek:

  • teljes körű szolgáltatás sztároknak, művészeknek és sportolóknak a művészeknek kijelölt területen (öltözők, pihenőhelységek stb.)
  • legmodernebb hang- és fénytechnika
  • 16 millió szín felbontású eredménykijelző
  • standard színpad technika
  • raktározási lehetőségek
  • konferenciatermek
  • orvosi szolgálat / elsősegélynyújtás
  • teljes körű légkondicionálás (hűtés / fűtés)
  • épített merchandise pultok
Fény és Hangtechnika

Hangtechnika:

Az Aréna hangrendszere alapvetően a mennyezetre szerelt 50 db hangszóróból áll. Mód van a rendszeren belül különböző zónák kijelölésére ez lehetővé teszi, hogy csak az Aréna bizonyos részein történjen a hangbejátszás.
Ezek segítségével elsősorban beszédcélú hangosítás lebonyolítására alkalmas illetve, kisebb zenei események, sportesemények, kiállítások, jégrevük és családi események is kiszolgálhatók. A hangtechnika az Arena Deck-en is elérhető.


Fénytechnika:

Az Aréna egy 180 lámpából álló sportvilágítási rendszerrel rendelkezik, mellyel egyenletes 1200-1400 Lux megvilágítás érhető el.
Zenés, illetve színpadi produkciókhoz az ún. show világítási rendszert szoktuk használni, ami közel 200 db 1kW-os, szabályozható fényerejű, a mennyezetre telepített lámpatestből áll.


Eredményjelző és kivetítő rendszer:

Az Aréna közepén installált nyolcszögletű kijelző kettős funkciót lát el.
Fő oldalain (É, D, K, Ny) egy színes, aktív videó fal található (LED-fal; színfelbontás: 16,000,000 színárnyalat), amivel a megfelelő formátumú (akár élő- vagy álló-) kép megjelenítésére van lehetőség.
A színes kijelzők között a sarkokon egy-egy nagy fényerejű egyszínű kijelző található, amit információs táblaként, illetve eredményjelző táblaként lehet felhasználni.
Minden tábla 2 méter magas, 3 méter széles, és kissé lefelé döntve helyezkedik el az őket tartó vasszerkezeten, amelynek függesztési magassága kérésre állítható

KÖZLEMÉNY 2020. február 1.

bővebb információ

ANNOUNCEMENT

read more

2020. február 1.

 

Kedves Vendégeink!

REPOHÁR a BudapestArénában is!

Az elmúlt időszakban egyre növekvő számban kaptunk kérdéseket, egyes esetekben inkább számonkéréseket a büfékben használt egyszer használatos műanyagpoharak környezetszennyező hatása kapcsán. Természetesen a zöld megoldások, a környezet védelme minket, mint az Aréna üzemeltetőit is folyamatosan foglalkoztat, ugyanakkor a működési méret (tavaly közel 750,000 vendég járt a házban) miatt az egyes döntések, lépések alapos előkészítést igényelnek. A megkeresésekre mindig leírtuk, hogy a PET palackokból az italokat biztonsági előírások miatt kell kitölteni a büfékben, az üres PET palackokat 100%-ban szelektíven tudjuk gyűjteni, és a kitöltés során alkalmazott egyszer használatos műanyag poharak helyett hamarosan új, zöld megoldással jelentkezünk. Most eljött a megvalósítás pillanata. Február 4-én a Slipknot koncerten bemutatkozik a RePohár. A megoldás számos előnyéről a cuprevolution.hu oldalon bővebben is lehet tájékozódni, míg a használattal kapcsolatban az alábbi ábra összefoglalja a lényeget. Természetesen, ha a használattal kapcsolatban kérdés merül fel, akkor igyekszünk megválaszolni azokat.

Jó szórakozást kívánunk a még zöldebb BudapestArénában.