2024 április123456789101112131415161718192021222324252627282930

VIOLETTA LIVE

2015/ augusztus/ 29, 14:30

2015/ augusztus/ 29, 19:30

2015/ augusztus/ 30, 14:30

2015/ augusztus/ 30, 19:30

Leírás

VIOLETTA LIVE – LESZ EGY NEGYEDIK KONCERT IS
OLYAN NAGY AZ ÉRDEKLŐDÉS A VIOLETTA LIVE KONCERT IRÁNT,
HOGY EGY NEGYEDIK BUDAPESTI SHOW IS BEKERÜLT A TURNÉBA

A jegyek március 20-tól már kaphatók

A The Walt Disney Company ma bejelentette, hogy a változatlanul nagy érdeklődésre való tekintettel még egy Violetta Live koncert kerül megrendezésre, melynek fő fellépője Martina Stoessel. Jegyek március 20-án 9 órától kaphatók, a negyedik koncert pedig augusztus 30-án, vasárnap 14:30-kor kezdődik majd.

A BUDAPEST KONCERTEK

DÁTUM

VÁROS

HELYSZÍN

IDŐPONT

2015. augusztus 29.

Budapest

BUDAPEST ARÉNA

14:30

2015. augusztus 29.

Budapest

BUDAPEST ARÉNA

19:30

2015. augusztus 30.

Budapest

BUDAPEST ARÉNA

14:30

2015. augusztus 30.

Budapest

BUDAPEST ARÉNA

19:30

 

Belépők 9.900,- forinttól a www.livenation.hu weboldalon keresztül március 20-tól megvásárolhatóak. Az új  koncertre is kaphatók limitált számban exkluzív csomagok. Az előadással kapcsolatos további részletek a www.disney.hu/violetta-live -on.

 

AVioletta Livekeretében a tévésorozat eredeti szereplőgárdája lép majd fel, beleértve Violettát alakító Martina Stoesselt. Martina mellett láthatjuk még élőben a színpadon Jorge Blancót (Leon); Diego Dominguezt (Diego); Facundo Gambandét (Maxi); Mercedes Lambrét (Ludmila); Candelaria Molfesét (Camila), Samuel Nascimientót (Broduey); Alba Rico Navarrót (Naty) és Ruggero Pascquarellit (Federico). A szereplők a Violetta sorozat 1. és 2. évadának kedvenc slágereit adják elő, és hallható lesz a 3. évadból az „En Gira” is. A vadonatúj showt egy kilenctagú, energikus tánccsoport teszi tökéletessé, valamint egy öttagú együttes kíséri lenyűgöző díszletek és világítás mellett, látványos koreográfiával, szenzációs technikai elemekkel és lélegzetelállító új jelmezekkel.

A Violetta Live 90 perces program, szünet nélkül.

Néhány érdekes adat a Violetta Live 2015 turnéról:

  • Összesen 79 alkolommal öltöznek át a szereplők a show során, ebből Martina Stoessel 13-szor vált ruhát
  • Összesen 75 pár cipő áll rendelkezésre a szereplők rendelkezésére
  • Átlagosan 20 órát vesz igénybe a színpad felépítése
  • Minden városban átlagosan 5 óra alatt bontják le a színpadelemeket
  • A turné során 95 koncertet adnak 11 európai ország 24 városában 2015-ben
  • 240 négyzetméteres HD LED rendszer, 3 mozgó hajlított LED képernyővel
  • Szenzációs vizuális effektek, köztük hó- és konfettiágyúk, valamint tűzijáték
  • A közönség felett repkedő előadók
  • Több mint 130 munkatársból álló produkciós csapat
  • 10 kamion szállítja a koncert felszerelését a turné különböző állomásai között
  • A Disney Csatornán futó Violetta című sorozat első, második és harmadik évadának 25 népszerű  slágere csendül fel a koncertek során

2013/14-ben az első koncertturné, a Violetta In Concert, Paraguayban, Asunciónban indult 2013 szeptemberében. Majd Európában 62 előadást adtak 15 városban Spanyolországban, Olaszországban és Franciaországban. A turné keretében összesen közel egymillió jegy kelt el, amely 12 országban több mint 200 előadást jelentett. A turnét egy speciális koncertanyag mozis bemutatója követte, amely tartalmazta a teljes élő előadást és a rajongók számára lehetővé tette, hogy betekintést nyerjenek az élő koncertturné kulisszái mögé is. 

A harmadik televíziós évadjánál járó Violetta szédületes sikert aratott mindenhol, ahol megjelent. Az első gyerek-szappanoperának nevezett produkció Violetta tini életének dramatikus fordulataival lebilincselte a nézőket. A történet szerint többéves európai tartózkodása után a tehetséges tinédzser szülővárosába, Buenos Airesbe visszatérve énekkel és tánccal győzi le az útjába kerülő kihívásokat. A 15 nyelvre lefordított Violetta több mint 40 millió nézőt vonzott be 2014 áprilisa és júniusa között. Violetta a 6-14 éves lányok első számú, spontán említett kedvencévé vált Belgium déli részén, Franciaországban, Olaszországban, Lengyelországban és Spanyolországban.

A tévésorozat kiegészítéseként Violettaóriási sikerrel jelent meg több fogyasztói terméken, mint például a divatcikkek és kiegészítők, lakberendezési tárgyak, papíráruk, szépségápolás, játékok, elektronikai termékek, könyvek és magazinok. Több mint három millió Violetta könyvet és egymillió Violetta naplót adtak el csak az EMEA-régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika). A Violetta sorozat szereplői több platinalemezt tudhatnak magukénak, amelyek száma a mai napig már a két milliót is meghaladja világszerte.

Violettaglobális szintű,több mint 350 milliós YouTube nézettsége még Justin Bieberét is meghaladja Olaszországban, Spanyolországban és Franciaországban.

Charlie Coleman - a The Walt Disney Company EMEA Violetta marketing-alelnöke - azt nyilatkozta: „Noha a Violetta tévésorozatként indult, már a kezdettől fogva világos volt a potenciálja, hogy más területeken is sikereket érjen el. Mivel a zene és a tánc minden epizód szerves része, az eredeti szereplők élő koncertes előadása az első turné során lehetővé tette a Disney számára, hogy a Violetta közönségére gyakorolt vonzerejét még intenzívebbé tegye. A spanyolországi, olaszországi és franciaországi élő koncertekre adott lehengerlő rajongói reakciók után a Violetta Liveteljesen új koncertélményt nyújt, lehetővé téve az európai Violetta-rajongóknak, hogy a Violetta sztárjait élőben láthassák, ahogy kedvenc dalaikat előadják a színpadon”.

 

A The Walt Disney Company Európában, a Közel-Keleten és Afrikában:
 

A The Walt Disney Company (TWDC), leányvállalataival és társvállalkozásaival együtt vezető nemzetközi családi szórakoztató- és médiaipari vállalat. A Dow első 30 vállalata között szereplő Disney 45 milliárd dolláros éves bevételt ért el a 2013-as pénzügyi évben.

A TWDC EMEA üzletága 80 éve van jelen a régióban, 25 országban rendelkezik telephellyel, és több mint 6 000 munkatársat foglalkoztat. Helyi stúdiók gyártják és forgalmazzák a filmeket az EMEA területén. Legújabb sikereik között szerepel a Disneytől a „Demóna”, a Marveltől a „Galaxis őrzői”. A közelgő megjelenések között majd a Disney a „Millió dolláros kar” és azAlexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day” alkotásait láthatjuk. Az EMEA területén a Disney-csatornák (Disney Channel, Disney XD és Disney Junior) 117 országban 22 nyelven nézhetőek. A társaság egyben jelentős televíziós műsorszolgáltató is és olyan Disney, illetve ABC Studios által gyártott televíziós műsorokat forgalmaz, mint például a díjnyertes „Bosszú” sorozat. A Disney széleskörű termékpalettájához játékok, ruházat, lakberendezési cikkek, élelmiszerek, könyvek és magazinok is tartoznak, amelyek elérhetőek a speciális és tömegpiaci kiskereskedelmi egységekben, valamint az EMEA területén a Disney Stores üzletekben és az interneten is. A Club Penguin világszerte a legsikeresebb virtuális világ a gyermekek számára, több mint 190 millió regisztrált felhasználóval rendelkezik, akik több mint 190 országban öt nyelven is játszhatnak: franciául, spanyolul, portugálul, angolul és németül. A párizsi Disneyland továbbra is Európa első számú turisztikai célpontja, mely 1992-es megnyitója óta több mint 275 millió látogatót fogadott, a 2013-as évben pedig közel 15 milliót.