2022 augusztus12345678910111213141516171819202122232425262728293031

Il Divo 2022

2022/ október/ 28, 20:00Jegyvásárlás

Leírás

IL DIVO

Tűz, szenvedély, érzékiség, és négy angyali hang

30 millió eladott album, 160 arany-, és platina-díj 33 országban. Nem rossz teljesítmény egy olyan csapattól, akik a megalakulásuk után azért aggódtak, hogy a nagyközönség nem feltétlenül igényli majd az egyedi zenei stílusukat…


Az IL DIVO pályafutása során már sokszor bebizonyította, hogy a zenének óriási hatalma van, legyen az pop-, klasszikus-, vagy egyházi, és ebben nagy szerepe van a karakteres hangoknak, amelyből a formáció négyet is magáénak tudhat. A csapat - különféle műfajú dalokban - kiállt az "operakeverék" mellett, így vált a klasszikus zene keresztmetszeteinek ikonjává.

Előzmények, történet

Urs Buhlert, Sebastien Izambardot, Carlos Marint és David Millert először Simon Cowell, angol televíziós producer hozta össze 2003-ban. Akkor még senki sem gondolta (kivéve talán Cowellt), hogy ekkora sikere lesz ennek a csapatnak.

"Ez meg sem fordult a fejemben. Azt hittem, készítünk egy lemezt, majd visszamegyek az operába vagy a zenés színházba” – emlékszik vissza Carlos Marin.

Tizenkét évvel és négy világturnéval később Marin örömmel vallja be, hogy tévedett.

"Megállsz, és azt mondod: Wow! Királyi előkelőségeknek és elnököknek énekeltünk. Obama, Bush, és még Gorbacsov is eljött találkozni velünk. Amikor a Madison Square Garden-ben Barbara Streisand-dal léptünk fel, a szünetben kopogtak az ajtón és ott állt Hilary Clinton, majd kedvesen azt mondta: ’Hello, nagy rajongótok vagyok, készíthetünk egy közös fotót?’ De itt nem volt vége, mert megérkezett Bill Clinton és közölte: ’Szaxofonozok, csinálhatnánk egy közös produkciót!’. Hihetetlen élményekben volt részünk. Néha úgy érzem, mintha egy filmet néznék, mert nem igazán hiszem el, hogy ez velem megtörtént.”

Az IL DIVO kezdetben négy különböző nemzetiségű, kiemelkedő tehetségű, de különböző zenei hátterű énekesből állt. Az amerikai tenor, David, konzervatóriumi képzettségű operaénekes volt, akinek teljesítményét Baz Luhrman La Boheme-jében a Broadway-n is pozitív kritikával illették. Carlos tehetségét még gyerekkórusban felfedezték, Kis Carusónak becézték, majd következett a fesztiválszínpad és az opera-karrier. Urs, a svájci tenor, hegedűn, klarinéton, zongorán, gitáron és dobon játszott, klasszikus utat választott, holott még egy heavy metál zenekarban is énekelt tizenévesen. Sebastien tehetséges énekes-dalszerző volt, akinek Si Tu Savais kislemeze a francia listákon az első helyet is megcsípte.

 

Kezdetben csak a zene iránti szenvedély volt közös bennük közös, de a kíváncsiság, hogy mi sülhet ki a produkciójukból, hajtotta őket. Ám az őket is meglepte, hogy, amikor együtt énekeltek, valami rendkívüli történt, amit a közönség reakciója mutatott meg a legjobban.


Első albumuk, az IL DIVO (2004), több mint egymillió példányban kelt el az Egyesült Királyságban az első hat hét alatt, és összesen 12 országban vette át a vezetést a slágerlistákon, ami előrevetítette, hogy ez a kvartett nem a zenei ipar hype-ja.

A klasszikus-, és a popzene, a többnyelvűség, a crescendo és az opera ötvözete nagyon sikeres slágereket hozott, és a csapat nem ijedt meg azoktól az előítéletektől, amelyek szerint az ilyen stílus nem feltétlenül eladható. Szerencsére, mert megtalálták azt a lemezvásárló közönséget, akik nem eléggé kifinomultak az operához, de kedvelik a klasszikusokat, akik befogadták a három tenort és Andrea Bocellit; nos, ezek a rajongók örömmel üdvözölték a mélységeket, a textúrákat és az izgalmas érzékiséget, amit a négy nagyon különböző hangú IL DIVO együtt létrehozott. De a rajongás a lemezvásárlásnál nem állt meg. Amikor a kvartett megjelent a színpadon, álló ováció kísérte a dalaikat és virágözön repült feléjük.

A platina debütálása után a következő albumok - Ancora (2005), Siempre (2006), The Promise (2008) és Wicked Game (2011), a virtuozitás és a tömegcsábítás győztes kombinációjára épültek. A 2013-as felvételük, a Musical Affair, a Broadway és a West End klasszikusainak ünneplésévé vált.

Aréna belépési információk

Frissítve: 2022. március 8. 08:00

A Magyar Kormány 77/2022. (III.4) Korm. rendelete alapján 2022. március 7-től a koronavírusvilágjárvány elleni védelmi intézkedéseinek döntő többsége kivezetésre került, így jelenleg - akár beltéri vagy szabadtéri, zenés-táncos vagy előre megváltott fix ülőhelyre szóló belépőkkel lebonyolított – rendezvények, érvényes belépőjegy birtokában, védettségi igazolvány nélkül látogathatók. Egészségünk megőrzésének védelmében azonban javasoljuk, hogy a rendezvények során továbbra is fokozottan ügyeljenek a higiéniai szabályok követésére. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendezvényre történő belépési szabályok és korlátozások a rendezvény napjáig változhatnak, ezen aktuális szabályok megismerése minden esetben a rendezvény látogatójának, vagyis Önnek a feladata. A releváns információkról a Rendezvényszervező, a Jegyforgalmazó, illetve a rendezvény helyszínének weboldala igyekszik a lehető legpontosabban és naprakészen tájékoztatni a Jegytulajdonosokat, mindazonáltal az ezen oldalakon feltüntetetett információk esetleges pontatlansága, hiányossága miatt az oldalak üzemeltetői felelősséget nem vállalnak.


Arena entry information

Updated at 08:00AM on 8th of March, 2022


Pursuant to the stipulations of the Hungarian Government Decree 77/2022 (III.4), 7 March 2022 the vast majority of the protection measures against the coronavirus pandemic have been phased out, so currently events – whether indoor or outdoor, with music and dance or with pre-booked fixed-seat tickets - can be visited without a protection certificate, with a valid ticket. However, in order to protect your health, werecommend that you continue to pay close attention to and abide by hygiene rules during events. Please note that the rules and restrictions for entering may change until the day of the event, it is always the responsibility of the event attendee to be aware of the current rules. About the actually effective rules of entering and participating in the Event, the respective websites of the Event Organizer, the Ticket Distributor and the event Venue try to keep the ticket holders informed. The operators of the websites however do not take responsibility for any inaccuracies or deficiencies that may occur on their pages.